W ostatnich latach przyzwyczailiśmy się do tego, że nowe formy marketingu jak PR, prowadzenie mediów społecznościowych to dominujące rozwiązania. Trzeba jednak zaznaczyć, że stare metody, które są znane od lat również się sprawdzają i nie można o nich zapominać. Każde działanie ma na celu dotarcie do nowych osób, a jeżeli tak jak w przypadku podarowania wizytówki jest to działanie bezpośrednie, to dlaczego by nie spróbować? Aby się dowiedzieć więcej, zachęcamy do przeczytania poniższego tekstu.
Estetyka i przejrzystość
Wizytówki https://www.copyshop.krakow.pl/oferta/wizytowki/ mają to do siebie, że mają być proste i sprawić, by w jak najkrótszym czasie odbiorca dostrzegł i zapamiętał jak najwięcej elementów. Ma być to podarunek, który ma przedstawiać naszą firmę, ale również sprawiać, że w przyszłości ten kontakt będzie użyty, żeby skorzystać z naszych usług.
Dziś żyjemy w czasach, w których nie chcemy marnować czasu na oglądanie zbędnych rzeczy, żyjemy migawkami obrazów, więc wydruk wizytówek powinien być tworzony na podstawie estetyczne projekty, które nie kłują po oczach.
Na takiej wizytówce powinny być podstawowe informacje jak nazwa firmy, kontakt, a nawet link do profilów w mediach społecznościowych, które dziś są potęgą. Z pewnością klient zdecydowany na zgłębienie wiadomości chętnie zajrzy na taki profil, aby dowiedzieć się więcej i upewnić czy nasza firma jest w stanie dostarczyć mu produkt bądź usługę wysokiej jakości.
Dodatkowe elementy wizytówki
Wizytówka niekoniecznie musi być tylko kawałkiem kartki z podstawowymi informacjami. Można na niej, a nawet należy umieścić pewne aspekty, które pomogą w przebiciu się do świadomości klienta.
Przeważnie firmy oferują kalendarzyki, ale może być to też jakiś mem czy inna rzecz przyciągająca uwagę na dłuższą metę. Marketing nie musi być drogi i nawet kreatywne pomysły z pewnością pomogą w reklamie firmy.